0
+420 774 437 550 (Po-Pá 8-17 hod.)

Proč nakupovat u nás?

  • Odborné poradenství
  • Ochotná a vstřícná obsluha
  • Doprava od 0 Kč
  • Jsme na trhu více jak 15 let
  • Široký sortiment zboží
Doprava a platba


Reklamace a servis

Reklamační řád

Reklamační list

Reklamační list je možné vytisknout.

 

Podnikající fyzická osoba Sylva Theuerová, Opavská 298/124, 747 21 Kravaře, identifikační číslo 87028280, zapsána na ŽÚ města Kravaře, pod evidenčním číslem 380604/U2008/1269/SA.
Pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.koupelny-online.cz.

Doporučený postup uplatnění reklamace:

Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol, který najde v obchodních podmínkách a informacích k nákupu. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu popište závadu co nejpodrobněji.

Následně budeme zákazníka informovat o postupu, a to především jestli je nutné zasílat výrobek k reklamaci nebo jestli bude řešeno jiným způsobem.

Po fyzickém přijetí reklamovaného zboží dostane zákazník informaci o převzetí reklamovaného zboží mailem, ihned, ale maximálně do 2 dnů.

Zboží je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.

Zboží odesílejte na adresu: Sylva Theuerová, Opavská 298/124, 747 21 Kravaře.

Reklamaci nelze podat telefonicky (ale je možné se telefonicky informovat o postupu k snadnému vyřízení reklamace)! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost, nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dodavatel zboží, autorizovaný servis, nebo oprávněná osoba, která vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus, nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace.

Náklady spojené se zasláním k reklamaci hradí zákazník s tím, že v případě uznání reklamace má nárok na uhrazení těchto nákladů (náklady platí prodávající).

Finanční obnos zašleme převodem na bankovní účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně názvu majitele účtu. Finanční obnos je možné převzít osobně v provozovně prodávajícího. Finanční obnos nezasíláme poštovní službou – složenkou.

O výsledku reklamace Vás budeme vždy informovat ve lhůtě do 30 dní od přijetí zboží telefonicky, e-mailem.


Odpovědnost za vady zboží, záruka.

Prodávající odpovídá za vady zboží podle záručních podmínek a lhůt uvedených u jednotlivých produktů. Doba, po níž je možno nároky z vad zboží uplatnit se řídí § 2165 ObčZ (24 měsíců), tato začne plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.


Podmínky záruky.

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky, nebo dodat jiný bezvadný výrobek.

Po převzetí zásilky je lhůta 2 dny na kontrolu zásilky, kdy lze uplatňovat nárok prodejce (odesílatele) u dopravce z poškozené zásilky vlivem přepravy k adresátovi (kupující).


Reklamace zboží.

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět.

 

Reklamační list

Kontakty

Koupelny - online
Opavská 298/124
Kravaře
747 21

+420 774 437 550
+420 558 843 590
info@koupelny-online.cz